werk

zo doen we dat

Voorbeelden uit de praktijk die een goede indruk geven van ons werk.

5 jaar Zalando

opeens was online fashion shoppen heel normaal

Bij de introductie van Zalando op de Nederlandse markt had nog niemand van het merk gehoord en vroeg men zich af of de online verkoop van schoenen en kleding ooit een grote vlucht zou nemen. Onze introductiecampagne bleek goed voor een Effie.

lekker in beeld

HelloFresh primeur op TV in Nederland

Het lijkt een hele nieuwe bedrijfstak: maaltijdboxbezorgers. HelloFresh was de eerste die de stap naar een landelijke TV campagne maakte. . Wij verzorgde niet alleen de mediastrategie en -inkoop maar waren ook producent van de spot.

JA JA voor NEE NEE

de zelf-filterende doelgroep van huis-aan-huis

Er zijn heel veel mensen die met plezier reclame drukwerk ontvangen. En wie er niet om geeft plakt een sticker op de brievenbus. Mooi zo’n medium met een zelf-filterende doelgroep.

360° media keuze

made.com kiest direct response inzet met meerdere media

Made.com heeft een heel eigen stijl en durft dingen anders aan te pakken. Dat zie je terug in de meubels en de manier waarop die verkocht worden. Maar ook in de introductiecampagne in Nederland met een opvallend brede media-inzet.

printer innovatie

Brother komt als enige printermerk met TV commercials

Eigenlijk is het vreemd dat printerinnovaties minder aandacht krijgen dan bijvoorbeeld mobile gadgets. Brother doorbreekt dat met een reeks campagnes die juist wel aandacht geven aan de nieuwe mogelijkheden bij het printen.

point of sale

maak het verschil op de winkelvloer

Winkelvloercommunicatie heeft een sterke invloed op het gedrag van consumenten. Het is de laatste stap in de marketingactiviteiten voor de klant naar de kassa gaat. Een mooie afronding van een goede campagne dus.